Top طراحی سایت اختصاصی Secrets

Wiki Article

طراحی سایت اختصاصی شامل کلیه خدمات و فعالیتهایی است که برای طراحی ، کدنویسی و پیاده سازی یک وب سایت تماماً اختصاصی صورت میگیرد. زمانی که از یک وب سایت اختصاصی صحبت میکنیم، هدفمان پیاده سازی خواسته های گوناگون یک مشتری اعم از دارا بودن ظاهر گرافیکی منحصر به فرد، امنیت بالا، سرعت و رابطه کاربری مناسب و به کارگیری آخرین تکنولوژی های فعال در حوزه طراحی وب سایت است.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت طراحی سایت دئووب ( وب سازان مرصاد ) میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

یه ضرب المثلی هست که میگه “سایتی طراحی کن که بفروشه،غیراز اون به درد نمیخوره”

وب سایت اختصاصی اگر بهینه سازی نشده باشد. هیچ ارزشی ندارد چرا که شانس زیادی برای دیده شدن در میان سایت های دیگر ندارد. کاربران اینترنت برای سرچ، یک کلمه کلیدی یا عبارتی را در گوگل وارد میکنند.

حتی می‌توانید در مناسبت‌های متفاوت کوپن تخفیف و فروش ویژه ایجاد کنید تا مشتریان ترغیب به خرید شوند.

پس این مطلب که قرار است در ایام ویژه این شرکت آفرهایی را در نظر بگیرد. شما را باعث سردرگمی نکند تا برای چند درصد ارزان تر چندین سال خود را متضرر کنید.

چیزی که بیشتر در طراحی سایت‌های اختصاصی دیده شده، این است که کمتر به اصول مربوط به سئو توجه دارند و اغلب به ظاهر و امکانات سایت اهمیت می‌دهند. خوش‌بختانه دات وب در طراحی سایت‌های اختصاصی خود کلیه اصول سئو را در نظر میگیرد.

تمامی شما و دوستان را همراهی خواهیم کرد تا رسیدن به اهداف گرانقدرتان روز و شب درکنارتان خواهیم بود، در راه رسیدن به هدف کم و کاست مجموعه ما را با خودمان در میان گذارید واطمینان کنید از ابتدا تا انتها در مجموعه شما و خدمت گذار شماییم.

بعد از طی شدن مراحل طراحی وایرفریم و طراحی گرافیک سایت نوبت به مرحله برنامه نویسی سایت می رسد. در مرحله برنامه نویسی سایت هم با توجه به نیاز های مشتری و مدل سایتی که قرار است طراحی طراحی سایت اختصاصی شود می توان روش های مختلفی را برای بخش مدیریت سایت انجام داد.

علاوه بر اینها طراحی سایت‌های وردپرس نیاز به دانش و سواد برنامه‌نویسی بسیار کمی دارد و توسط شرکت‌های کوچک و افرادی انجام می‌شود که امکان تحلیل و اجرای پروژه‌های پیچیده برنامه‌نویسی را ندارند و از این رو به صورت تخصصی این حرفه را دنبال نمی‌کنند.

آنچيزي كه همكاري ايران وب لايف و پاكسان را متمايز ميكند تاكيد بر ٢ صفت است، صداقت و تخصص. اين دو صفت ميتواند موفقيت در افق هاي دور دست را طراحی وب سایت تضمين نمايد.

در ابتدای راه باید هدف خود را به صورت کامل مشخص کنید. و مشتریان خود را بشناسید. برای مثال قصد دارید چه سرویس هایی به کاربران وب ارائه دهید یا چه محصولاتی را میخواهید به صورت آنلاین بفروشید. هدف شما باید مشخص باشد که قرار است از سایت درآمدزایی داشته باشید. یا فقط معرفی محصول است.

هاستینگ – هاست ٬ میزبانی وب – به خدمات میزبانی فایل ها و صفحات و برنامه ها… و ایمیل های مختص به یک دامنه اینترنتی اطلاق میشود که در فضای دیسک سرور میزبان بارگذاری میشود…

ما فقط برای فروش بیشتر و برندینگ شما طراحی سایت میکنیم 

Report this wiki page